Skumbad och heta ångor, ååh så skönt!

Klev precis upp ur badkaret.
Har varit så jävla uttråkad att jag bestämde mig för att ta ett varmt bad.
Inte ofta jag kan göra det, eftersom jag inte har badkar hos mamma.
Passar på när jag är hos Robin eller hos pappa.
Värmde vattnet, fyfan vad varmt det blev.
Och så slängde jag i två rosa badbomber, lukta gott.

Var dock för varmt när jag la mig i badet, så jag fick ersätta lite varmvatten med kallvatten.
Men sedan gick det.
Så jag låg där, lyssnade på musik, bl a 30STM.
Jäävlar vad deras akustiska versioner är bra.
De har en låt där de i början säger "Close your eyes" och det gjorde jag.
Sedan slumrade jag till. <3

Fan vattnet var så varmt att jag började skaka och huden kliade.
Jag lär mig aldrig, haha. Att jag inte kan bada i så varmt vatten.
För det är då jag blir så jävla yr och är nära på att svimma.

Men ja, jag rensade tankarna lite.
Skönt, skönt.
Har fattade några beslut och har satt upp nya mål.
Så det känns väl bra.

Jaa, vad ska jag göra nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback