Nu kommer en summering av dagen, äntligen. haha.

Ja, eller kanske snarare en kort summering av helgen?

Fick helg i torsdags, eftersom det var röd dag igår.
Robin kom till Nyköping efter skolan.

I skolan var det stressigt men sköj.
Började med skolgångens allra sista idrottslektion, nu kommer jag förmodligen aldrig ha idrott igen.
Jag gråter fan nästan för det! Vill ju!
Vi lirade brännboll och mitt lag vann, vi är ju bäst. haha.

Efter det så fick jag reda på hur det hade gått på matten.
Men ska tenta av den i början av trean, då jävlar.
Hm, folkan, mediekommunikation och blev klar med tidningen.

Gick vilse och hamnade på tågstationen där jag mötte upp Robin och vi tog bussen hem.
På kvällen var det bara chill och mys, gjorde inget speciellt.

Igår, fredags, var det frukost utomhus.
Sedan blev det bad uppe vid Kisäng, hur jävla skönt som helst.
Jag och Robin låg och solade på en flytbrygga, måste fan dit snart igen.
I veckan kanske.

men iaf, senare på kvällen skulle vi träffa Linus och dem.
Men jaa, jävla svikare, hahah1
Blev ingen fotboll eller basketspelande, men vi hade kul ändå.
Jag, Robin och Carro drog och rökte pipa och käkade kex, det var kuligt.
Jag tog en näve bokstavskex och fick bokstäver så det blev precis Marre.
Snacka slumpen egentligen!

Idag, lördag.
Robin åkte hem *gråta*
Saknar honom så in åt helvete!
Han åkte tidigt.
Sedan var det dags för mig att jobba.
Jobbade från kl. 1300 till 18.20 ungefär.
Vi stängde senare för det var så jävla mycket folk.

Snacka stressigt!
Ena kassan hade pajjat och min kassa strulade som fan.
Affären var fylld av människor som skulle ha mat till kvällens alla grillningar.
Och jag satt och svettades och blev snurrig i huvudet av all stress.
Men det gick bra och imorgon blir det förmodligen ännu mer stress.
Ska jobba då med.

På kvällen blev det pizza och fotbolls EM med Carro.
EM har ju äntligen satt igång!
Hejade på Portugal i matchen mot Turkiet.
De vann mot Turkiet med 2-0 också!
Yes yes.
På tisdag blire Sverige - Grekland också.
Då jävlar!!

Imorgon, mer jobb.
Sedan plugga, måste bli klar med mitt allra sista arbete i tvåan!

EN VECKA KVAR!!! <3<3



Älskar dig Robin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback