Inget skrivande?!

Jag har inte skrivit på ett par dagar, vet inte hur många.
Och det märks, för det blir mindre läsare när jag inte skriver, haha.

Men jaa, anledningen till "torkan" är att jag varit med Robin.
Och jag väljer att helst inte sitta vid datorn då.
Umgås ju självklart hellre med honom ,myser och massa.
Sedan har jag jobbat också.
Fem timmar igår och sju timmar idag.
Det gick ju bra, inga problem alls.

Tyvärr åkte Robin hem idag. :(
Leeedsen ju!
Hade hellre velat vara med älsklingen än att jobba.
Men jaa, får bli till helgen, när jag är ledig.

Då blire bio och käka ute, hoppas jag?
Gaah, underbart.

Men nu ska jag väl hittta på annat, kommer på något roligt att skriva senare också, haha.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback