En avklarad helg.

Sitter hemma nu, trött och sliten som fan.
Jobbat i helgen, men idag var det förvisso rätt lugnt.
Kunde chilla och spela på mobilen ibland, haha.
Köpte tuggummin av mig själv, det var skojsigt.

Men att sitta där i kassan känns som att bli barn igen.
Tiden då jag var liten och lekte affär.
Hahaha, lite så är det.
Jag räknade inte pengarna då, för de var på låtsas.
Och jag räknar inte pengarna idag heller, för det gör maskinerna.
Haha.

Men som sagt, det var en lugn dag.
Nästa gång jag jobbar blir den 28e juni, då börjar sommarjobbet ordentligt.

Sommarlov om en vecka, känns sjukt jävla bra!
Ska bli så himla skönt och jag ska leka och mysa så mycket med min älskling som möjligt.

Och eftersom det är mitt sista sommarlov nu, så ska jag fan göra det till det bästa. <3
Inte sitta inne och tråka, utan jag ska verkligen ta det till vara.
Hitta på saker och verkligen ha kul och släppa loss, även fast jag jobbar.

Men nu ska jag skriva den sista uppsatsen någonsin(?) för tvåan.
Hahaha.
UNDERBART!
Måste dock bli klar ikväll, annars inga betyg i engelskan?

Puss och kram
Och hoppas ni haft en bra helg. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback