Bilder från London.


Liverpool Street Station, vi är framme nu!
Alltså, tunnelbanan är ju underbar! Och jag är expert nu, hahaa


Byggnaderna i London är ju underbara! Folket likaså. <3


Fler söta byggnader, och denna byggnad var nog en av de vackraste. <3


Vi besökte bl.a. Buckingham Palace.


På vägen till Big Ben.


En av mina favoritbilder, där jag fick med det som är typiskt London.
Big Ben, dubbeldäckare och London Eye.


Och här ser ni London Eye.
Var dock inte uppe i den, det var dyrt. haha


Får bli sista bilden från London, denna resa! 
Mitt och mammas nya favoritställe, Starbucks där det blev många fika och kaffe latten.
Tog över 600 bilder på bara två dagar, så jag orkar inte lägga upp massa här.
Men jaa, finns lite på bilddagboken också mdiaz.bilddagboken.se om ni är sugna att se de.
Alla bilder är tagna utav mig också.



Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

jag vet som inte så mycket om den men gissar på att de handlar om en barnvagn och har hört att barnvagnen typ ska vara försvunen :P ska inte ha så stor roll i filmen men igalafall de e bättre än inget :D

jag var typ sånn förrut som gick efter typ utseende och pupularitet och sånt men typ nu spelare ingen roll går efter hur folk är nu :) hoppas du sover gott :)

2008-07-01 @ 00:56:49
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Cissi

Älska det där blåa huset, så skulle ja vilja ha! <3

2008-07-01 @ 09:39:08
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback