Vill inte vara hemma själv längre...

Bööh, har inte ens gått en dag som jag är hemma själv.
Är fan inge kul.
Vill inte sova själv, har ingen att prata med, jag bara går runt och är.
Känner mig grymt ensam när jag är hemma själv, och detta blir inte sista gången jag är det denna sommar.
Fan för det... Varför?
joo, för de ska iväg och tävla hit och dit.
Och jag orkar inte laga mat, är inge kul att laga mat själv heller.
Vill ha min mästerkock med mig, Robin. För vi är värsta bästa teamet tillsammans. <3
Babe, om du ändå kunde vara hos mig nu, så jag slapp vara själv.
Och slapp sova själv. <3

Saknar dig så grymt mycket, min älskade Robin! <3
Blää på att vara själv.. Det är tyst.

Kramar, nu borde jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback