vad ska jag laga för mat?

Jahopp, sitter hemma själv idag igen. Måste få i mig något att äta, men vet inte vad. Är inte så pepp på att laga mat heller, för det är inte kul om jag ska äta själv. Och alla andra verkar upptagna med sitt, så jag lär vara hemma själv ikväll. Fast det spelar ingen roll heller, är så sjukt trött, så jag känner att jag skulle kunna lägga mig och sova nu. Men det ska jag inte, ska i alla fall lägga mig tidigare idag än vad jag gjort den senaste tiden. Börjar tidigt imrogon och slutar kl. 18.
Så från 8.30-18 är det jobb för mig, och jag har lunch runt kl. 12.

Men nu ska jag springa till köket, måste ha maat!!

Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

vinnarna är dragna nu! :)

2008-07-22 @ 21:22:22
URL: http://linaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback