Tillfällig solbränna och ledighet.

Idag vaknade jag tidigt, även fast jag var ledig.
Förstår själv inte varför jag gjorde det, hahhaa.
Men joo, egentligen så gör jag det.
Skulle hänga med mamma in till stan, hon skulle till tandis och jag drog runt på stan.
Först blev det Stures, för att fixa med inskrivning.
Är jag den enda som är missnöjd med Alb..?
Aja, fick inga direkta klartecken nu heller, så jaa jag vet inte vad som hände egentligen.

Sedan kom Lukas och Cornelia in, Lukas hade preci fixat uppkörningen.
Så grattis vännen, till körkortet!
Och nu har jag bara mer ångest över det. haha.

Mötte Cissi på torget och vi drog runt lite grann.
Var hela tiden rädd att det skulle tjuta om mig som häromdagen, men problemet är löst nu.
Vi tog en fika, sedan kom mami och joinade oss.
Men hon försvann och lät oss gå på stan själva.
Möttes senare igen, Cissi drog till jobbet och vi skulle handla.
Mötte Cissi igen, på Willys, haha, flera gånger.

Fick färg i solen, blev lite röd, men det försvann lika snabbt som jag fick den,
så nu vet jag inte om jag fick någon färg.
Det suger, jag kommer säkert vara blek hela sommaren, för att jag jobbar inomhus!

Kom hem, skulle ut och lägga mig i solen.
Och då är det ju självklart att solen ska gå i moln och det ska börja blåsa massa.
La mig i soffan och vilade istället.

Så jaa , det är i princip min dag.
Men uhm uhm.
Ska kolla vidare på massa trailers nu.

PoK
Eller så kan vi köra en Gossip Girl
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback