Tidig kväll idag.

Kom hem från jobbet för ca 50 minuter sedan. Vi stängde kl. 20 men var klaara redan fem över med allt, så det kändes bra. Såg ut som att någon kom försent igen, undrar vem? haha.

Dagen idag var både tråkig och rogivande. Fick instruera kassan för den nya tjejen, Lisa, som ska börja jobba helger. Och har sin första hel denna vecka. Det var kul och vi kom bra överrens, haha. pratade massor och iår ska hon börja på Tessin. Men det var trevlans.

Efter lunch kom Carro och sedan en jädra massa ryska scouter. Haha, de gick runt i affären hur länge som helst och pratade ryska, plockade på sig massa skräpmat och godis och grejer och stod fan nästan tjugo personer vid kassan. Galet! Sedan kom det två trevliga pöjkar, haha. fast jag pratade med Carro just då så det blev inte mycket prat med dem, tyvärr. På rasten satt jag ute i solen och åt godis, godis för att få snabb energi. Men det var riktigt skönt faktiskt.

Har fått för mig att det är måndag hela dagen idag, så jag har gått och väntat på varor och sådant skit, shit alltså. Jag är för trött just nu, kan ju inte ens tänka klart. Så nu tror jag att jag måste fixa mat, annars kommer min mage explodera. Sedan blir det nog film, Allt om min buske, och sängs efter det tror jag. Är så grymt jävla trött.

Imorgon kommer varor, efter jobbet blir det vidare till mormor och morfar, träffa alla underbara kusiner, thihi. Fast det är inte alla då, för några har jag ju i Chile. :(

Puss och kram på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback