Svårighet och ensamhet?

Ibland består livet av en hel del svårigheter.
vissa måste man lösa själv och andra måste man hjälpas åt med.
Och det är väl ganska tur att vi har våra svårigheter,
för annars hade vi inte uppskattat det fina i livet heller?

Även fast man känner att svårigheter inte behövs
och att man på något sätt kan bli av med dem,
så kommer de alltid finnas där, på ett eller annat sätt.

Jag vet inte riktigt vad jag skriver heller just nu, om det ens har ett sammanhang.
Men jag ursäktar mig och säger att det beror på en svacka.

Ett glas vitt vore gott.
Men nu måste jag äta lite lunch och sedan åka till jobbet.

Hoppas ni får en bra dag.
Jag hoppas Carro kanske kan muntra upp mig ikväll.

Puss och kram.


Robin <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att muntra upp dig!

2008-07-18 @ 12:56:45
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback