Solo i en vecka.

Jahopp,har lite ont i magen. Kanske är hunger eller sättet dagen började på?
Sitter och kollar runt lite på nätet, hittade en katt med vingar på Expressen.
Skumt som fan, men jaa, ingenting är omöjligt.
Ni får ursäkta de senaste inläggen som varit lite sentimentala, men det är vad jag är just nu.

Börjar om ca 50 minuter, så jag tänkte ta och äta min lunch nu.
Sedan jobbar jag till 18 ungefär, vi är två stycker hela helgen, kul kul.
Ska stänga hela helgen också, vilket betyder att jag är ledig på måndag.
Leka med mig på söndagkväll kanske?

Är ju som sagt själv hela veckan. Inte så kul kanske, men skönt ändå.
Får slappna av och rensa tankarna.
Dock jobbar jag hela tiden, men men.

Fest på fredag, ska bli trevlans.

Men nu måste jag gå och äta, skriver ikväll när jag kommer hem, om jag inte hittar på något annat.
Puss och kram på er.


Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback