Solbränna och wet t-shirt.

Idag blev det till att bada.
Även fast det var en del stora moln på himlen, som ibland gömde undan solen.
Och även fast det blåste lite kallt, så var det perfekt att dra upp till Kisäng och bada.
Fick med mig trevligt sällskap också.
Tack Carro för en grymt trevlig dag. :)

Men det blev mycket bad, vet nte hur många timmar vi var där egentligen.
Solade på flytbryggan, som var svårt att komma upp på, eller vad säger du Carro?
*rullar*
hahaha, måste ha sett grymt roligt ut.

Sedan kom Nico och Claes.
Det var trevligt, vi satt och pratade lite på stranden, för de var badkrukor.
Men sedan när Claes stuckit så var vi tre nere i badet igen.

Och till slut började det blåsa kallt och komma mer, lite mörkare moln.
Då valde vi att åka hem istället.

Är trött nu, cyklat fram och tillbaka med Carro på pakethållaren.
Badat länge och simmat.
Men trevlig.

Än är inte dagen slut och än ska jag inte börja jobba.
Blir nog fotboll lite senare, men först ska jag köpa GODIS!
Grymt sugen, vantligtvis äter jag inte godis helller, haha.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för en trevlig dag själv :D

2008-07-15 @ 19:38:52
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback