Ska ha en träff med John Blund nu.

Nu är det dags för mig att hoppa i säng. Är sjukt trött och har varit det hela dagen.
Imrogon jobbar jag 8.30-18, vilket blir en lång dag, tyvärr. Men men.
Och imorgon kommer det extra mycket pensionärer, oj oj.
Hade tänkt böra med en ny grej i bloggen, haha, tänkte skriva om lite människor i affären, hur de är och sådär. Kan bli rätt kul, för det är väldigt rogivande att studera dessa människor. Hur de rör sig, vad de gör, pratar och packar, betalar m.m. Så det kommer förmodligen en ny kategori om det, eller något sådant. OCh efterosm jag kommer fortsätta jobba där så lär det bli en hel del människor. Då slipper jag prata endast om jobbet.

Men hoppas ni alla haft en underbar dag. Min dag har varit helt ok, men hade kunnat vara bättre.
Hoppas på roligt folk imorgon i alla fall.
God natt på er och sov gott!

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag vet, visst är det lite coolt att vi har det :)

2008-07-23 @ 00:07:53
URL: http://brunettbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback