Regn, jobb och mensmage...

Haha, jaa. Det är faktist så min dag har varit.
Och det är nog bara tjejer som förstår mig när jag säger mensmage.
Blää, för det alltså! Inge kul att sitta i kassan och vara trevlig med värk och massa annat.
Hände ändå inget på jobbet, hade knappt några kunder och det här måste ha varit den tråkigaste dagen hittills på jobbet.
Sov dåligt inatt, var jättetrött och har varit trött hela dagen.
Tråk på jobbet verkligen, hade ingenting att göra.
Fick fronta varor nästan hela tiden, och det fanns ju fan inget att fronta eftersom jag redan gjort allt, hahah!

Och så har det regnat hela dagen, vilket behövs.
Så jag har egetnligen inte missat sol och bad, tur det.
Men jag blir fan bara tröttare av detta väder.

Resten av familjen har åkt iväg med husvagnen på orienteringstävling.
Så jag har huset för mig själv halva veckan.
Skönt, men ändå inte.
Finns inte mycket att göra.
Så jag måste laga mat nu, sedan ska jag nog baka något gott till ikväll.
Kolla film och bara chilla, får se om någon vän kommer över.
Ledig imrogon i alla fall.

Gaah, till nästa lön har jag nog min bärbara, underbart! <3
Den snygga designen jag ska ha på den är på bilden. Har dock tagit bort företagets namn.

Längtar som fan efter den.

Puss och kraam på er.
Nu blire mat, couscous med något gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback