Proppmätt och svullen.

Sitter här medan Robin och Gustav kollar på Bee Movie, som Gustav fick i födelsedagspresent. Han fick även ett litet kastspö, så nu ska han bara träna på hur man kastar ordentligt, sedan blir det ut och fiska. Jag testade även spöet och jag har fan kvar mina skills från min tid som fiskare. Så jaa, men jag har så skumma tankar om fiske, tycker det är synd om fisken nu förtiden. Så jaa, senare kanske när det har försvunnit.

Ska gå ut och vara lite social snart igen. skönt med en lugn hemmakväll, men gaah, vill ändå hitta på något. Känner mig så glad över att jag är ledig fram till tisdag, och jag vill utnyttja dessa dagar så mycket som möjligt.

Jag och Robin lagade grymt god mat, vi alla är proppmätta. Fick lite vitt vin som jag sitter och smuttar på, ska dricka lite mer sedan också, när jag är klar här. Riktigt gott. Blev grillat fläskfilé marinerat med caramba grill oil (chili) och vitlöksmarinad. Sedan var det lövbiff med caramba grill oil där också, samt BBQ-sås. Jag älskar BBQ! Till det var det sallad och potatis i ugnen, riktigt gott!

Efterrätt blev glass med maränger, till Gustav. Han fick fem ljus och vi sjöng för honom. Han är så cuute, lös verkligen upp när han såg ljusen i glassen och blev generad, naaw. Sötnosen blåste ut ljusen så fort att mamma och Rogers digitalkamera inte hann ladda klart blixten, så det blev ingen bild tyvärr.

Mördade en geting också, fyskäms på mig. Högg huvudet av den efter att den druckit sig full på Fanta.

Men nu ska jag mysa i soffan.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

haha jag läste precis det! va bra att det smakade ;)



Jorå med mig är det bra, sjukt trött och sliten bara. Jag somnade direkt efter middagen och kommer somna snart igen tror jag :p Helt slut :p

2008-07-26 @ 21:48:14
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback