One Tree Hill fick göra min kväll.

Ikväll har jag kollat på de första avsnitten av One Tree Hill, första säsongen.
Gah, jag verkligen älskar den serien.
Och det fick göra min kväll, tillsammans med ostbågar och saft.

Men nu är klockan för mycket och jag måste sova, så jag orkar jobba imorgon.
Börjar kl. 10.30 och slutar 18.15.
Låång dag, eftersom jag är den enda som sitter i kassan imorgon.

På kvällen får jag se vad som händer, kanske får besök, vem vet?
Blir film vilket fall som helst.

Leeeedig på måndag!! <3

God natt sötnosar.
Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Tackar så mycket :D

Det måste vara sjukt skönt att få vara ledig på Måndag :D

Hoppas det går bra för dig på jobbet idag :)

Kram kram

2008-07-20 @ 09:22:37
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback