Nu ska jag sova.

Borde ha lagt mig för flera timmar sedan, så nu ska jag skynda mig i säng. Börjar kl. 8.30 imorgon och slutar kl. 18. vilket betyder tidig lunch och två raster till det också. Mycket jobb, speciellt eftersom det kommer varor imorgon också. Men det är bara roligare, då har jag något att göra.

Igår var det ett gäng zigenare som snattade inne hos oss, dock var inte jag där, utan det var jenny som satt i kassan. Stackarn. De lyckades ta med sig en jävla massa cigg tydligen, utan att någon hann reagera. Men de körde sitt vanliga spel, stod flera stycken och tjaffsade massor och länge. Uhm, jaa. Vad ska man göra egentligen? Synd bara att de ska fortsätta spela upp till sitt redan så dåliga rykte.

Nu ska jag i alla fall sova. Eller försöka, för det är några idioter här utanför som smäller raketer?! ORKA!

God natt på er och hoppas ni haft en trevlig dag.
JAg återkommer imorgon.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback