myskväll med gott sällskap, vin och vattenpipa<3

Blev som sagt inte någon fest ikväll, men jag hade det extremt mysigt ändå. Carro mötte upp mig på jobbet när jag slutat och vi stack hem, drog en cider och gick på promenad. Sedan fixade vi nice musik och efter en stund kom Nico. Dukade ut i trädgården där vi hade vattenpipa, cider, vin och lite sprit. Massa cigg blev det under kvällen. Efter ytterligare en stund kom också Linus och Johan. Mycket trevligt. Så vi har suttit ute hela kvällen, pratat, myst, druckit och rökt. Mycket skratt också och jag gjorde bort mig.

Var några störda småungar som spionerade på oss och satt i buskarna och jamade som katter. Trodde först att det var en riktigt katt, typ den som brukar vara hos oss och sådär, så jag jamade tillbaka och ropade på "katten". Men sedan så kom vi fram till att det inte var någon katt och de där ungarna gjorde andra ljud och sedan sprang de iväg. Dock kom de tillbaka en stund senare, då hörde vi dem rejält eftersom de "smög" i buskarna. Så vi började snacka om att vi skulle kasta en flaska på dem och då vågade de inte vara kvar och sprang iväg. Vet inte om de kom tillbaka, men det lät som det. Haha, jävla töööntar! Snacka om att inte ha något bättre för sig en fredagskväll?

Gaah! Status till Nicolas iaf, som kan göra rökringar! Nico, du är min förebild. ;) Blev tyvärr inga bilder från kvällen, men den var grymt bra ändå. Så tack ännu en gång.

Nu måste jag nog sova, om jag ska orka upp imorgon.
Jobbar 8.30-13. Sedan kommer Robin. :)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack återigen för en trevlans kväll!

Snacka om att de där skitungarna hade tråkigt!

Men det hade inte vi i alla fall :D

2008-07-26 @ 01:19:14
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback