Marre drar till med en stordiss! - The Ruins...

Mina vänner kom tillbaka, efter lång väntan, hahha.
Stackarna.

Men ja, beslutsångest över vad vi skulle se, men sedan blev det i alla fall The Ruins..
En av oss tre hade sett den och det var inte jag.
Men jag listade ut hela filmen ganska snabbt, eftersom det var en typisk B-skräckis.
Två flickor, två pojkar, från Amerika.. Ska undersöka något mystiskt långt ute i skogen.
Har vi hört den förut?
Bla bla, alla dör av monsterplantor som kan prata och låta som mobiltelefoner.
Alla förutom en, en tjej... Känner vi igen det?
Ja, tjejen klarar sig men njae, hon har också blivit drabbad av monsterplantorna.
Kommer det en uppföljare? Skulle inte förvåna mig. ahhaha.

Megadiss, men vill ni skratta åt något tråkigt så får ni väl se den då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback