Lunchbrejk.

Vad försvenskat det där blev då, haha. Men som sagt, har lunch nu och jag orkade inte ta med mig någon till jobbet. Så jag cyklade hem, börjar kl. 13 igen och då lär jag pyssla med tidningarna och sitta i kassan och le. Har inte hänt så mycket än, händer mer senare I guess. Men ska ta några mackor och sätta mig i solen och läsa, för det är ju så underbart vackert väder också. Måste ringa mormor och höra hur det blir också.

Kom in värsta surgubben tidigare också, haha. Berättar mer sedan. Pelle han är rolig han, som blir så snurrig av alla gamla tanter som inte fattar någonting.

Men jag skriver mer ikväll.
tjingeling nu måste jag ha mat.

Ha en underbar dag och gå ut och njut av solen och värmen.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback