Kort summering av dagen.

Idag skulle jag egentligen upp tidigt, så jag kunde övningsköra.
Men uääh, sov så jävla dåligt inatt och drömde massa hemska drömmar hela tiden.
Drömde bl.a. att jag gav Robin fetaste bitchslapen, sedan typ att han började knarka och att han försvann spårlöst.
Drömde också att farfar blivit någon störd TV-kock och massa annat skumt.
ahaha. jaja.

Blev ingen körning imorse, orkade helt enkelt inte och jag ville sova så länge som möjligt.
Eftersom jag skulle stänga idag.
Käkade frukost ute i solen, underbart skönt.
Men när jag vid tolv skulle cykla till jobbet, vräkte regnet ned.

Regnade i princip hela dagen och var mörkt.
Hade saker att göra hela tiden på jobbet.
Kom mycket folk idag.
Speciellt mot slutet när vi bara var två.

Trött och seg i hela kroppen, kände mig sjuk och jaa,  visste inte riktigt vad jag sa eller höll på med.
Men klarade mig igenom dagen.
Mötte Nico och Robert efter jobbet, stod och snackade lite, men sedan åkte jag hem och käkade.
Ska väl sova snart, men vill bli klar med designen först.
Börjar jobba imorgon kl. 8.30.


Puss och kram på er, mina kära läsare. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback