Kalla kvällsdopp.

Men vad trodde jag egentligen? Att det skulle vara lika varmt som på eftermiddagen? Nej då det trodde jag inte. Kom hem från mormor och morfar, fick träffa fyra av mina många kusiner och sedan min moster och hennes Björn. Var grymt trevligt och det bjöds på mat, vilket jag blev glad över, inte ätit på hela dagen. Och det lär inte bli något imorgon heller.

Imorgon blir det dock bad i badtunnan hos Carro, med Emelie också. Chill som faaan. Men först ska jag jobba, från kl. 10-18.  så det blir inte så länge. Och jag kommer sitta ute på lunchen och gotta mig i solen. Någon som vill göra mig lite sällskap kanske? Vi kan ta något att fika undertiden. ;) Det är bara att höra av sig i alla fall. :)


xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Förlåt :( loggade ut från msn så snabbt att jag glömde säga godnatt till dig! Men jag är så jätte trött, men ha det så bra :) kram

2008-07-23 @ 23:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback