Jobba imorgon och hela helgen.

Idag har det varit en riktig slappdag.
Har bara degat hela jävla dagen.
Men det har jag behövt och förtjänat.
Jobbar som en tok, hela dagarna och läänge.
Är så sjukt trött och pank, så jag kan knappt göra något heller.
Och jobbtiderna krockar med allt annat.

Imorgon blir det iaf badtunna med Carro, trevlans det.
Efter jobbet, slutar kl. 18, haha.

Och i helgen jobbar jag hela tiden.
Ska stänga också, så.
Men men.

Snart slutar jag jobba, om ca en månad, och snart börjar skolan igen.
Woho, här var vi positiva.

God natt på er, ska sova snart.

Pusspuss



Robin <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hör och häpna, jag saknar faktiskt skolan lite! jag saknar alla rutiner lite faktiskt :p



Men men, skönt är det med sommarlov också.

Och alla känslor som kommer med denna <3 ;)

2008-07-18 @ 09:17:19
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback