Jag har velat skriva, tro mig..

Usch, har haft en sdan jävla bloggtorka, Fast jag vill inte kalla det för bloggtorka då jag hela tiden har haft hur mycket som helst att skriva. Problemet är bara att det inte kommer ned här, utan stannar kvar i huvudet och vilar som tankar. Jag har massa roliga saker att berätta om hur jag studerat människor på jobbet. Grymt roliga saker verkligen. Sedan har jag haft massa annat roligt jag velat delat med mig av. Men det har inte blivit av, och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Det är så att när jag kommer hem från jobbet är jag alldeles för trött för att skriva en massa, och därav mina alldeles för korta inlägg som blivit de senaste dagarna.

Men jag ska ta igen det, det lovar jag. Speciellt när jag slutat jobba, för då har jag mer tid och kan göra lite andra roliga saker också. För jag känner själv att det blivit alldeles för mycket jobbsnack här i bloggen. Visst händer det roliga saker på jobbet, men jag kan inte bara skriva om det ju.

I helgen är det ju karneval och då kommer det hända grymt mycket. Redan imorgon. Så då lovar jag att komma med roliga grejer och massa fina bilder. Men nu är det dags för sängen, ska jobba imrogon. 10-120.15, ska stänga, inte så kul en fredag kanske. Men vafan, pengar pengar.

Sov gott och dröm sött.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback