Idag blir det Hard work, work.

vaknade för ungefär en kvart sedan.
Har sovit riktigt illa och vaknade flera gånger under natten/morgonen.
Men men, hade i alla fall sovmorgon och det tackar jag för.
Börjar kl. 12 idag och det blir en lååång dag, för jag ska stänga och slutar inte förrän kl. 2015.
Brukar kunna bli lite senare, men men.
Som sagt; hard work, work...
Jag får väl bara ta och se det positivt.
Dock lite svårt, eftersom det är skinande vackert ute, varmt och knappt ett moln på himlen.
Varför just när jag ska jobba?
Kunde det inte ha varit sådant väder igår, så jag hade fått åka och badat i alla fall?
Aja, lite trisst, men jag får klara mig.
Slutar ganska tidigt imorgon, så jag får väl hålla tummarna.

Nu ska jag äta frukost och göra mig iordning eller något sådant.
Puss och kram på er.
Skriver senare eller ikväll.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-07-09 @ 09:58:34
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback