Hur ska jag klara mig när jag flyttar hemifrån?

Har inte ätit något annat än fyra mackor idag.
Det är allt.
Jag har varken kännt för eller orkat laga mat.
Det är så jävla tråkigt att laga mat själv, verkligen.
Och nu måste jag äta något till middag, men vet inte vad.
Blir väl några mackor till.
Har ju två ägg kvar också.

Hur fan ska jag klara mig när jag flyttar hemifrån och om jag skulle bo själv?
Visserligen vill jag bo med Robin, och då vet jag att vi skulle laga fantastisk mat.
Men skulle jag bo själv, skulle jag bli smal som en sticka ju.
Jag äter för jävla dåligt då och känner ingen ork.

Aja, nu ska jag kolla Big Shots och fixa något att äta.

Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback