heldags jobb.

Jobbat hela dagen från kl. 10 till nästan 20.30.
Fyfan, och det har varit strålande vackert väder.
Fast inte på eftermiddagen, runt kl. 16.
Då såg jag hur det blev mörkt ute, nästan kolsvart.
Och sedan kom regnet.
Och fyyfan vad det regnade!
Åskan och blixten hälsade glatt på också och det är sådana tillfällen som jag älskar att jobba.
När folk kommer inspringade i skydd mot regnet, alldeles blöta.
Jag sitter bakom kassan, ler och är snustorr.
Det tackar vi för, haha.

Men imorgon MÅSTE det bli fint väder.
för då ska jag ju vara ledig och då ska jag och Carro upp till Kisäng och bada.
Wooho. <3
Nico och några fler kanske följer med, trevligt trevligt.
vill du följa med? Hör av dig då, skulle vara trevlans.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag cyklade hem vid 7 i spöregn, inte mysigt måste ja säga. Såg ut som miss wet t-shirt för hade vit t-shirt haha :) Jobbigt med såå långa dagar, lider med er kassörskor ibland men är glad att ja slipper det med. Ha en mys dag med Carro!

2008-07-15 @ 12:59:16
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback