Godmorgon världen.

Blev lite sent igår, men det gör inget.
Fick iaf prata med min älskling och det kändes grymt skönt. <3

Inatt drömde jag en liten rolig grej, haha.
Drömde bl.a. att jag var en brevbärare/brandman och vi åkte runt till olika ställen och delade ut post i en brandbil.
Den var lite rolig, för det hände massa skumma saker.
Förstår mig inte på mina drömmar, drömmer jämt jättekonstiga grejer, och jaa.
Ni vill nog inte ens veta.

Idag blir det till att jobba, working 9 to 5 *sjunger*
Nee, inte riktigt, men 10.30-18.15 blir det i alla falll.

Sedan då?
Vi får se, är rätt trött idag.
Inte så konstigt med tanke på hur gårdagen var.

Men nu måste jag få i mig frukost, börjar om en timme.

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-20 @ 09:44:36
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Ha en bra dag :)

2008-07-20 @ 13:22:11
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback