En underbar kväll med tjejerna .<3

Tack så enormt mycket Carroo och Emelie, för denna extremt underbara kväll. Detta får inträffa oftare, eftersom man mår så bra av det, i alla fall jag. Sitter hemma nu, kom väl hem för ca en halvtimme sedan eller något sådant skulle jag tro?

Började med att jag jobbat hela dagen, var inte världens roligaste dag iaf, men jag tog mig igenom den. Var knappt någe folk i affären, för alla var säkert ute och solade och badade(!) medan jag fick sitta i kassan och le. Satt även ute i solen när jag hade rast och lunch, vilket var enormt skönt och ska göras om imorgon.

Kl 18 slutade jag, cyklade hem, bytte om och klippte av ett par byxor så nu har jag nya shorts. Ska dock göra dem kortare, för det är mycket hetare och snyggare, raaawrr! Cyklade i full fart till Carro, samtidigt som jag pratade i tele med Robin. :)

Kom till Carro, uppladdat med ost och kex, och så satt vi och snackade lite för att solen inte skulle bränna på mer än vad tunnan gjorde. Sedan hoppade vi i. Gaah så underbart skönt det var! Vi satt där i någon timme, pratade om allt mellan himmel och jord, mest killar. Så det blev riktigt tjejsnack, maow. Drack vitt vin, massa gott och Carro drack den hederliga Baileysen, medan lilla Emselie fick dricka Pepsi eftersom hon körde.

Efter doppet for vi vidare till Kisäng för att röka lite vattenpipa i solnedgången. Bilder kommer snart. Var extremt skönt och där uppe blev det en hel del skratt och skumma saker. Tog hur mycket bilder som helst och skickar allt till Carro just nu. Men ååh så underbart. Var så vackert och vi var helt själva där, tur det annars hade folk tittat konstigt på oss.

Men nu ska jag fixa bilderna och sedan slänga upp dem här och i bdb.
Tack ännu en gång brudar. <3

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack själv bruden! :D <3

Sjukt underbar kväll!

2008-07-24 @ 23:33:03
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback