En ny dag med nya leenden.

Vaknade för en kvart sedan. Ska hoppa in i duschen så fort jag skrivit klart och sedan blir det frukost. Idag jobbar jag läänge, men ska hem på lunchen och dona lite hade jag tänkt, så jag får ta och handla med mig lite mat också, har typ inget här. Men det blir nog bra. Städa och slå in paket också, annars kommer jag nog inte hinna det, ojoj. Får en flaska vin idag och ska köpa några lättcider ändå, haha.

Är så jävla glad nu också, har fått min lön, fick den inatt vid tolvslaget, underbart! Så nu slipper jag vara fattig och jag kan köpa något att äta, måste köpa hem lite frukost, kräääm <3 Stänger idag, och det lär väl komma en hel del människor ikväll antar jag , brukar göra det fredagar.

Ikväll blir det till att festa, men får inte festa för hårt för annars blir jag inte rolig under morgondagen. Så jag får festa lite lätt, då jag jobbar imorgon kl. 8.30-13, haha. Men det är inte så många timmar och jag kan ju bara slänga på det där fina leendet annars.

Men nu ska jag duscha och göra mig iordning. Vi höres mer senare.
Ha en helt underbar dag med er! För det ska jag nog faan ha.

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback