En myskväll.

Blev varken utgång eller drickande idag.
Istället stannade jag hemma och kollade film.
Plus att jag och Robin tog en liten promenad runt i Brunnsäng.
Det var både mysigt och skönt, eftersom vädret varit riktigt lovande. <3
Gick runt och pratade, både allvarligt och lite skit.
Det är typiskt oss, vi pratar verkligen om allt.

Under promenaden ringde jag Roberto och hörde om han ville hänga med ut, men då var han i Ritorp.
(Där jag annars bor när jag är hemma i S-tälje)
Han var och grillade med familjen, men senare ringde han och sa att han stod utanför min dörr. haha.
Så vi stod och pratade lite och han skulle ut på krogen nu ikväll.
Han skulle dock höra av sig när han skulle ut, men det verkar som att det inte blevn ågot kanske.-
Kanske fastnade han hos sin bror med öl och tv-spel? haha.
Men det gör inget, var ändå inte så sugen och är total broke nu.
Så jag och Robin gjorde en myskväll med lite chips och coca cola.
Kolla på tv och ritade lite på varandras kroppar.
Myspys och nu vet jag var jag ska ha min första tatuering i alla fall.-
Blev ett litet smakprov och jag hittade ett ställe där det skulle vara snyggt.

Somnade dock senare, typ för någon halvtimme sedan, i knät på Robin.
Medan han pillade mig i håret och kollade klart på Wedding Singer.
Men nu ska jag gå och sova gott.
Ska inte vakna på vääääldigt länge imorgon, för jag ska verkligen ta sovmorgon.

Puss och godnatt på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback