En jäktig dag på jobbet?

Idag började jag kl. 12, tack och lov för det.
För jag skulle stänga och var inte hemma förrän runt halv nio ikväll.
Men det var lugnt på jobbet.
Hände dock en grej, men inte på ICA som tur var.
Så jag blev lite nervös att det skulle hända hos oss också.

men ja, annars var det ganska lugnt på jobbet.
Suttit i kassan och sedan plockat med kolonial.
Får sitta och le mot alla kunderna, så nu har jag ont i kinderna.
Har bitit ihop för mycket också.
Men som sagt, jag har varit lite nervös idag.

Stängningen gick bra i alla fall
Och sedan har jag inte gjort något.
Kollade på Eli Stone och käkade min första middag på typ två dagar, haha.

Men men, ska väl lägga mig om inte allt för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback