"Do you have Fafukorv?"

Idag var det en rätt tråkig dag på jobbet.
Massa tjuriga kärringar som tjatade om sin pensionärsrabatt och annat som var "fel".
En tant stod och skällde ut mig för att jag glömde den.
men hon sa inget om det och hur ska jag kunna förutspå att alla gamla russin är pensinärer?

Haha, sedan kom det ett gäng tyskar som letade efter Falukorv.
"Do you have Fafukorv?" Fan vad jag skrattade.
Så jag sa "yes, we have FALUkorv"
Jag visade var, och sedan satte jag mig i kassan.
Men de köpte inge falukorv och jag frågade om de inte skulle ha någon.
De hade inte hittat, även fast jag visat.
Så jag fick visa igen, gå fram och ta upp en falukorv åt dem
Och han sa att hans vän sa att det hette FAFUkorv.

Jag fick mig i alla fall ett skratt.

Sedan spökade det när vi skulle stänga, skitläskigt!
Vi var bara två inne i affären, men klockan ringde, så det måste ha varit någon/något där också.
Shiet, vi hoppade högt då.

Men men.
So You Think You Can Dance är nu.
tjingeling

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fan va läskigt med klockan! vågar man gå till ica nu ? :S :p

2008-07-16 @ 22:20:31
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback