Det känns lite ledsamt..

Jag hamnade här igen, är inte klar med rummet än.
Men fan, jag känner mig lite nere.
Dels för att jag är själv här och har inget att göra riktigt.
Och det är min enda lediga dag denna vecka?!
Sedan är det också för att fan, halva sommarlovet har gått.
Och vad har jag gjort? Jag har inte badat en enda gång under lovet tror jag.
Bara innan ett par gånger.
Jag har jobbat och nrä jag varit ledig så har vädret varit piss.
Kul lov.
Jag som ville göra massa skojiga saker, få detta till mitt livs bästa lov.
haha, men jaja. Måste ju har pengar för att göra alla grymma roliga saker, och det får jag ju nu.

Men det känns ändå så trist, lovet är ju snart över..
Halva lovet har i alla flal gått och det känns som jaa..
"Vad händer sedan?"
Jag tänker så typ, för nästa år tar jag fan studenten.
Vad kommer hända då? Jag som hade en sådan klar bild över vad jag ville göra och med massa mål.
Men den har blivit lite suddig och istället har jag flera bilder, haha.
Fast en sak vet jag, och det är att det kommer ordna sig till slut.
Kanske flyttar utomlands eller blir kvar här, vem vet?

Jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback