Dags att sova, men...

jag sitter och lägger upp bilder på bdb.
Bilder som också kommer att hamna här, men det kanske får bli imorgon.
Fast, imorgon lär jag inte heller hinna. Gaah, ska jag ha med mig kameran imorgon? Får nog fan ta och göra det. Måste ju få ihop lite roliga bilder från kvällens evanemang. grrr.
Har som sagt fixat något att dricka, så nu är jag glad. Och vitt vin och cigg blir alltid bra haha. Eller vad säger ni?

Nu måste jag sova egentligen. Jobbar 10-20.15 med en lunch kl. 13-14. Sedan har jag flera raster som ska spenderas ute i solen. Men först och främst ska jag fixa klart våra trixiga och roliga bilder.

xoxo <3


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi får se till att rocka gärnet imorn :D

Vi sthlm brudar får visa stigtomta folket vart skåpet ska stå ;)

2008-07-25 @ 00:03:48
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback