Dags att nanna kudden?

Börjar bli sjukt trött.
Men jag är så fast inställt på att försöka komma på en ny bloggdesign.
Känner verkligen att jag behöver ändra den, rejält.
Men nu har jag kommit någon vart i alla fall.
Har fått fram vad jag ska ha för färger, sedan fonten till själva "rubriken"
Tänker inte avslöja något, utan ni får se när allt är färdigt, thihi

Nu ska jag borsta klart tänderna, sedan ska jag nog sova.
Börjar kl. 12 imorgon och slutar runt 20.15, ska stänga, woho.. *not*

Puss och god natt på er. :) <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte kul att du är med o tävlar :) Tror faktiskt att du kommer gilla sidan, inte allt för svårt att samla ihop poäng (framförallt inte om man rekryterar folk) Ha det fint! :)

2008-07-11 @ 09:31:00
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej :D

Jag har en liten tävling på min blogg : dagensbloggdesign :) Läs mer på www.tesshansen.blogg.se, hoppas du vill vara med :D

2008-07-11 @ 11:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback