Dagens att göra.

Håller på att städar rummet. Har kommit en bit i alla fall, så nu är garderoben uppklarad.
Fräääscht!
Och nu är det bara golvet och sängen kvar.
Ska se till att kasta massa gamla saker, fyfan vad jag har svårt att rensa ur.
Vill spara massor, haha, men får inte plats.
Och det är lika bra att öva, för jag kan inte spara i all oändlighet.

Sedan har jag diskat, ska fortsätta göra klart i köket.
Måste planera kvällens middag också, vet inte riktigt vad jag ska äta, men vi får se.

Uhm, efter diskning och städning..
Ska försöka komma igång med en ny bloggdesign.

Och sedan får jag försöka hitta på något ikväll.
Kanske någon som vill leka?

Mitt rum ska fanimig glänsa! Och det ska fortsätta vara så städat sedan.
Kanske ska ta en före och efter bild?
Usch alltså vad jag mår dåligt när jag ser att mitt rum är ostädat..
Och ändå gör jag inget åt det.
Men nu jävlar!

haha, önska mig lycka till.

Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du får en bra dag=). Fin blogg:D.

2008-07-08 @ 15:08:10
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback