badtunna i regnet + Nintendo 64.

Åt extremt god mat hemma, väärt.

Och sedan tog jag en snabbtur till ICA för att köpa lite chips för kvällen.
Utanför träffade jag Nico, Linus och resten av gänget.
Pratade lite med dem, sprang in och sedan ut igen.
träffade dem igen och gick med dem en bit.
De skulle ha killkväll<3 hos Linus och glo på film.

Och jag skulle på tjejkväll med badtunna och Nintendo 64!
Men jaa, Nico sa att det var grabbkväll bara för att han inte fick komma och vara med oss, haha.
Kul kul, lite ironiskt sådär.

Tjejkvällen var grymt trevlig i alla fall.
Hade stavar av morötter, gurka och paprika (äter dock inte paprika)
Och sedan en god dipp.
Hade också chips.
Jag drack vitt vin och Carro drack baileys, mumma.
Vi satt och pratade om allt, gaah det är så himla trevlans.
Älskar dig min älskade vän. <3

Sedan började det spöregna!
Vi kunde inte ens titta eller prata, så vi sprang in och bytte om.
Var äckligt att vara ute bara, för att det var obehagligt med allt regn.
Men lite tid i badtunnan blev det, vilket var otroligt skönt.
Måste göras snart igen! :D <3

Sedan blev det NINTENDO 64
Carro spöade mig i Mario Kart, men jag tog henne i Mario Party
Så det blev jämt.

Stack hem runt 23, för jag jobbar imrogon.
Och nu har hn nog nattligt besök.
Naaw, sötnosarna. <3

Ska  vara social med Mamma och Roger nu, de åker imorgon och är borta lääänge.
Kommer sakna dem och det kommer vara lite ensamt hemma.
Leka med mig någon?

Puss och kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

TACK SJÄLV FÖR EN UNDERBAR KVÄLL <3 :D

Måste göras om riktigt snart!

2008-07-19 @ 11:12:30
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback