Att jag aldrig lär mig!

Nu har jag fixat något att äta och är mätt, men inte belåten. Käkade en Omelett med toast och skinka. Men jag lär mig nog fan aldrig. Är typ allergisk mot ägg, så jag får extremt ont i magen efter att jag ätit och det krampar och grejer. Och det är precis vad det gör nu. Så jävla typiskt, och jag ska vara så envis också. Trodde jag kunde vänja magen, men icke!
Men vad bryr ni er om det? haha, jag är i alla fall mätt nu.

Blev förresten ingen film, ville se allt om min buske, men min dvd-spelare kunde inte spela upp skivan. (bränn-cd) Vilket är konstigt för den kan vanligtvis göra det. Men men, får spela upp den på datorn och kolla filmen innan jag somnar.

Nu ska jag väl göra annat, kolla något avsnitt av One Tree Hill och sedan lägga mig tror jag. :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback