Ändrade planer.

Åkte in till stan idag, för att jag och Robin skulle klippa oss egentligen. Men sedan blev det inte så för mig, så jag har samma vanliga och tråkiga kaluffs fortfarande. Robin däremot klippte sig och det blev grymt snyggt, nu med ny färg och grejer. Kommer nog in bild här snart, så ska ni få se skillnaden. Dock kommer jag sakna hans halvlånga surfar-frilla. :(

Men däremot var vi på värsta shoppinghumöret. Så jag har köpt två nya toppar och en finfin klänning. En jättesöt liten mössa jag ska ha i höst och en sexig BH. Samt ett par skitheta badshorts. Bilder på grejerna kommer senare och tack och lov för rean, för allt gick på mindre än 500:-

Men nu ska jag fota Robin lite och mysa massor. För vi gjorde en impulsgrej och beslutade att han stannar till imorgon istället. :) Myspys på det. <3

xoxo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback