tragiskt...

Som många vet har tyvärr Heath Ledger lämnat oss på ett olyckligt sätt..
Tragiskt när folk dör.. tänker på hans familj, hans dotter som bara är två år.
Jag hoppas att hon kommer att få minnas honom, att hennes mor pratar mycket om honom.
Jag vet dock inte hur han var som far, men jag hoppas han var en lika bra far som han var en bra skådis.
En grym skådis, som spelade in sin sista film som bov. image3

Den bästa film jag sett med honom var Brokeback Mountain, men det är den film jag kommer ihåg honom mest i, för den berörde mig något så otroligt. 

Han hade det tydligen stressigt och hade haft det ett tag.. Därav sömntabletterna. Sägs att han hade lunginflammation, men själva dödsorsaken är inte klar än. Jag hoppas inte han tog livet av sig bara, men jag tror inte han var en sådan som skulle göra det. Han hade för mycket att leva för.

Det är alltid tragiskt när man mister någon. Visst, jag miste väl inte Heath, bara som förebild, men han kommer fortsätta att vara en idol för mig, en grymt bra skådis för oss alla och han kommer leva kvar i folks hjärtan.
Men jag har också mist andra, på olika sätt. Det är alltid lika sorgligt och man känner för stunden att det inte borde hända.. Men tyvärr så gör det det, det är livet.. Livet kommer och går. Det finns en början och ett slut..

Rest in Peace, Heath.
Och alla andra som gått vidare. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback