Dags att börja blogga kanske?

Jag har aldrig riktigt bloggat förut, så det kanske är dags nu då?
Egentligen var det min pojkvän som uppmanade mig till att skaffa en, då han själv nyligen gjort det för att han tröttnat på bdb. Så jag gjorde samma sak, får se om det faller mig i smaken.

Är duktig på att skriva ned saker och ting och berätta vad jag tycker och tänker, men om jag kommer ihåg själva sidan, det kan vara ett problem. Får ta och spara den i favoriter.

Jag vet egentligen inte riktigt vad man ska skriva här, men det kommer väl så småningom. Det är väl bara att börja lite smått såhär, antar jag.

Kan ta och presentera mig först då, eftersom det är första gången jag skriver här.

Mitt namn är Marcela, men vännerna säger Marre.
Är född i Södertälje 1990, men har på senare år flyttat till Nyköping pga vissa saker, då jag kände att jag ville börja om på nytt, med gymnasium och vänner. Inte kärleken då, för Robin är det finaste jag har.

Jag och Robin har varit tillsammans i över två år, vi träffades under hösten 2005 och har hållit ihop sedan dess. Känns riktigt underbart, då jag aldrig kännt såhär för en annan människa. Och jag vet att det kommer att hålla många år till, det känner jag på mig.

Ja, vad kan man mer säga? Jag är väldigt intresserad av fotografering, har en egen systemkamera och går Mediekommunikation på Tessinskolan i Nyköping. En intressant linje, mycket att lära och vissa grejer känns helt onödigt.

Läser mycket, har jag gjort nästan hela mitt liv, men intresset svalnade ett tag. Men nu har jag tagit upp det på nytt, då jag är väldigt inne på Shakespear och har läst Hamlet. Håller på med Romeo & Julia just nu, intressant bok kan jag säga.

Jag har egentligen en hel del att berätta, men det orkar jag inte ta nu egentligen. Det är måndagskväll och jag vill helst av allt bara ligga i sängen och krama om Robin. Tyvärr kan jag inte det, för han bor i Södertälje.
Men snart så, då jävlar säger jag bara!

Ha det bra och sköt om er.
Marcela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback