Äntligen, jag är vacker!

Wow, idag har jag verkligen en sådan där Wow!-dag!
JAg känner mig så grymt snygg och kvinnlig, även fast jag har mina småpojkiga shorts. ;)
Jag kombinerade, gammalt och nytt och wooho! jag känner mig så otroligt vacker.
Som jag skrev i tidigare inlägg "Dags att lägga ned?" så tyckte jag att jag kanske borde lägga ned min pojkstil, för att det kanske inte är riktigt jag. Men vad är jag egentligen? JAg har inte hunnit finna mig själv riktigt tror jag, eller jag menar. Jag har inte någon speciell stil egentligen, jag tar det jag trivs i. Men jag har inte riktigt vågat, utan fortsatt med hur "jag brukar vara", pojkflickan.

Dagens outfit:
Bruna shorts,
leggins under,
benvärmare och mina 2cm-klackar.
Ett Linne,
två schyssta halsband.

Fixat till hår och sminkat mig (har inte gjort det på hur länge som helst)

Bild kommer senare.
Jag kände det redan då jag klev upp ur sängen.
När jag duschat och gjorde mig iordning.

En tjej som jag ser upp till när det gäller kläder och stil, för hon verkligen är sig själv och blandar det hon tycker om och trivs i, det är Mikaela N. en klasskompis.
Btw, så vill jag tacka dig för din fina kommentar i tidigare inlägg.
Heder åt dig! <3

Men nu måste jag gå, lektion om tio minuter ungefär.
Och i helgen åker jag till fjällen, får se om jag hinner skriva något innan det.

Puss och kram,
ha det bäääst!
Marcela.

Kommentarer
Postat av: mikaela nordinis

Haha men guuud, sötan!
Jag tänkte säga att du var riktigt snygg, men ändå TUFF idag. Men jag var rädd att du skulle tro att jag sade det bara för att vara snäll eller något... Rätt töntigt, men hey, sån kan jag vara. Nu har jag iaf fått det sagt! :)

Ha det toppen i fjällen hörru, njut som in i helvete! :)
Peace and love /M

2008-01-25 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback