Viña del mar, och jag aer raedd!

Just nu sitter vi hemma hos Ely och hennes familj.
Hon hade ingen aning om att vi skulle till Chile, sa det var naera ditt en hjaertinfarkt.
Klockan aer 00.03 haer och i Sverige ligger dem fore med fyra timmar.
Sa min aelskling ligger sakert och sover.

Saknar dig som tusan, Robin.
Forlat for att jag grat i telen, men kunde inte halla mig.
Vill vara hos dig nu.

Fedt laskigt ar det har iaf, ska fan inte flytta hit!!!
Forsta man ser nar man ska ner pa stan, ar hur nagon snubbe sjael en plaonbok eller naogot fraon en gammal man, sedan springer han.
Jag haoller mig naera pappa hela tiden och slaepper inte min vaeska.

Men nu ska vi aeta, herregud!!!


TE AMO, ROBIN, MIN ROBIN!!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan Gumman!

Läste ditt inlägg om viña, jag säger bara var rädd om dig och din kamera.

Både Roger och jag läste ditt inlägg från i fredags och vi båda blev rörda till tårar. Gustav längtar efter både dig och Alexander.

Efter att ha fått ditt sms om att ni hade kommit fram så ringde mormor och berättade att hon precis ringt dig där du stod på Santiagos flygplats och precis samtidigt på TV var första resan till Santiago ( programmet På Spåret) coolt va?

HA det gått tills vi hörs igen, jag kommer att titta på din blogg varje dag. Hälsa alla även Elly. älskar dig och Alexander många kramar från oss alla.

2008-02-09 @ 18:22:34
URL: http://mdiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback