Stranden.

Har köpt tva par nya solbrillor.
Det kan man aldrig fa nog av.
Inte skor och underkläder heller..
Men vanliga kläder, det känns onödigt att köpa nytt hela tiden.

Gick till stranden idag, maste vara ett par kilometer vi gatt..
Badade inte, för kallt i vattnet, det är ju ingen charterort precis!
Lirade volleyboll, brak.
Stack till "el mal", gallerian.
Käkade pa donken, maste fan vara den nyttigaste maten man kan fa tag pa här, haha!!

Brännde mig i ansiktet ocksa, men bara halva..
Ser ut som.... uhm, jag vet inte?!
Nagon seriefigur.

Aawh, saknar Robin massor.
Ligger med hans tröja bredvid mig varje natt, lyssnar pa vara latar och kollar bilder pa honom, fran mobilen.
Läser hans sms m.m.
Aawh, babe...!
Vill vara hos dig, nu och föralltid!
Längtar till den 23:e, för da far jag träffa dig igen!

Men vi ses sa länge, sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Robin

Awh, sötis! :D

2008-02-13 @ 16:15:41
Postat av: mamma

Snyggt, hur många par har du köpt? :)
Kram mamma

2008-02-13 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback