Solbränd igen!?

Alltsa, vad är MITT problem!?
Jag har gjort det igen, jag har brännt mig igen.
Jag lyckas alltid bränna mig i solen, när jag är utomlands.
Förra gangen vi var i Chile, somnade jag pa stranden i ca fyra timmar, utan solskydd.
Lag pa rygg da, och min hud typ kokade.
Fick nagon typ av brännskada och kunde inte röra mig pa tre-fyra dagar.
Det var innan nyar ocksa, blä!
Sa jag var sängliggande och ville helst inte visa mig ute, för jag sag ut som ett monster i ansiktet.
Alltsa, mitt ansikte hade kokat, bokstavligt talat.
Har haft ärr efter det, och inte blivit riktigt brun längre, sa sm jag blev förut.

Men nu iaf.
Sa smörde jag in mig, men inte vid laren, för jag hade shorts och skulle lire lite volleyboll.
Blev bara smalbenen.
Hade solen i ryggen och paff!
När jag kom hem var jag öm och senare pa kvällen hade jag skitont.
Jag var alldeles röd, knäveck, rumpa, ryggslut.
Imorse när jag vaknade, kunde jag inte komma upp ur sängen, hade sa jävla ont!

Kan knappt ga, för att det gör ont i knävecken, kan inte sitta, för att jag brännt mig precis vid rumpan.
Gar som en gammal kärring m ryggproblem och som har skitit pa sig.
Hur kul är det att ga sa pa stan?
Nee, sa det har mest blivit en inne-sittar-dag idag.

För Alex med.
Han skejtade igar och slog sig i ansiktet med brädan da han skulle göra ett trick.
Han började blöda näsblod och i munnen.
Tur hade han ocksa, för inga tänder skadades.
Men överläppen är lika stor som Angelina Jolies.
Det är kanse sa hon gör, eftersom de är "naturliga".
Jaa, han har helt enkelt sett förjävlig ut i ansiktet.
Men nu har svullnaden gatt ner lite iaf, sa nu är dem bara som Pamela Andersons läppar.

Hade typ en mardröm inatt, att Javier försökte dränka mig när vi badade i en mataffär.
Jaa, sen var det typ massa andra saker.
Massa svenskar som kom till Chile för att ha Datorkunskap.

Fan, alla hjärtans dag igar.
Väntade pa ett sms fran älsklingen, men ja...
Var jobbigt att vara ute ocksa.
För alla hade nagon de kunde mysa med.
Antingen lag dem pa stranden, i parken eller pa nagon bänk.
Myste, kramades, kysstes.
Bar pa blommor och sma gosedjur, heliumballonger.
Gaaah! Jag ville vara m Robin.
Fast alltsa, grejerna bryr jag mig inte om, för jag vill inte köpa nagot pa alla hjärtans dag.
Bara kommersiell skit.
Men att fa mysa, gaah! Varje dag vill jag ha mys. :( <3

Nu är det bara en vecka kvar tills jag och Alex aker hem igen.
Längtar efter Robin!! Och familjen. <3
Har inte ens shoppat än, vettefan när jag ska hinna det.
Eller, jag har köpt tva par solbrillor och tva stycken NY-kepsar, Oohyeah!
Sen en present till Gustav, thihi.
Hm, jaa.
Jag vet faktist inte riktigt vad jag ska skriva mer...
Sa jag tackar för mig, den här gangen.
Skriver kanske senare i veckan.

Puss och kram.

ROBIN, JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Robin

Hej babe!

Tycker synd om dig för att du bränt dig! Det är inte direkt det roligaste man kan vara med om. Usch! Haha. :/ Men hoppas att det är mycket bättre nu! :)

2008-02-16 @ 11:18:42
Postat av: Ida

Hoppas du har det bra i Chile.
När du kommer hem så ska vi ses :D
Puss

2008-02-19 @ 10:49:53
URL: http://kevlarsjeal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback