Pokèmona?

Jaa, ni kanske undrar vad Pokèmona är för nagot.
Inte ens jag vet riktigt, men ska nog fa det förklarat nu, av nagon i Chile.
Vet bara att jag blir kallad för det här i Chile.
Men det är typ som den svenska emon.
För "emo" här i Chile är nagot annat, här är man verkligen emotionell och har inte bara klädstilen Fashion core, för att kunna kallas för emo.
Háret är ganska lángt till längden, men kort mot toppen av huvudet för att kunna fá det att stá rakt upp.
Snedlugg, kanske i nágon rolig färg som lila, rosa eller rött.
De brukar ha typ háret i nacken i nágon blond färg, men inte bara Pokemonas, utan alla.

Först trodde jag att en Pokemona var nágon som typ gillade Pokèmon och typ lekte massor med det och använde sig av sádanna saker. Men icke.
En Pokemona är nágon som lyssnar pá reggeaton, och har en fashion core-liknande stil.
Och jag är tydligen en sádan, jippi dá.
Nee fan heller.... Jag är Marcela D. som älskar min Robin S.
Och jag har pá mig vad fan jag vill, utan att nágon behöver slänga in mig i nágot fack!
Sá är det.

Fan, funderar pá om man ska bli Straight Edge kanske?
Liksom, inget av det där intresserar mig längre och már bara illa av röklukten, sprit och sádant.
Snackar med en snubbe i Chile nu, som bor i Santiago, han förklarade för mig vad Pokemono var.
Och nej älskling, det är inte Javier, för han bor redan i Viña.
Oroa dig inte, hahaha.
Ser jag honom sá slár jag honom. ;) Frán dig!

Aja, Pokemona = Svensk "emo".

Hum, alltsá..
Jag fattar inte, här i Chile är man typ seg med modet.
Varenda kille har typ hockeyfrilla, ser hur jävla skumt ut som helst, speciellt när de har lockigt hár och sádant liksom. Vad är problemet? hahaha.
Eller sá har dem ocksá typ kort klippt hár, men en láng smal fläta ( kanske en cm bred), ned över ryggen.
Men men, det är väl en stil här, kanske kommer till Sverige ocksá, senare. Haha!

Fan, klockan är tio i ett här, pá natten.. är trött, men vi máste ta oss hem först, och dá máste vi hitta en Taxi nágonstans ocksá, om inte Elys pappa skjutsar oss..
Men han har druckit, fast de kör ändá. SJUKT LÄSKIGT!!

Áhh, Robin!
Kan inte du bara ta och flyga hit?
Du skulle nog gilla Chile, för det varma vädret och sá, massa skejtaffärer.
Dock är priserna nästan detsamma här som i Sverige.
Men babe, vi skulle ha det mys här!
Ligga och sola pá stranden, käka ute nágonstans..
Men helst vill jag komma hem till Sverige, till dig.
Pallar inte med stressen som är här.
Och pressen pá att vara och bli "Den Chilenska Kvinnan".
Ni har INTE en aning om hur det är.
Bara Robin och familjen som förstár och har sett.

Aawh, Robin!
Du finns i mina tankar hela tiden, tänker verkligen pá dig jämt!
Vill vara hos dig nu, spricker av saknad snart.
Eller... har redan gjort det, men spricker igen och igen och igen.
*Gráta*
Ligga mot ditt bröst, samtidigt som du pillar i mitt hár, eller smeker mig över ryggen.
Faaan vad jag saknar det!
Saknar DIG!
Vill vara hos dig nu, Robin, jag vill, jag vill, jag vill!
älskar dig mest. <3

Kommentarer
Postat av: Robin

:(

2008-02-13 @ 16:18:14
Postat av: mamma

tråkigt att höra att du även där snabbt får en stämpel. :( Det hörs på ordet att de är lite efter tycker jag ialla fall, låter mer som tv-programmet.
Kram mamma

2008-02-13 @ 19:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback