You are my sunshine, my only...

Ne, just nu finns det inge sunshine alls. Allt är dött, fel och bara allmänt bläigt. Kul nyårsfirande det blir, om jag känner såhär. Ingen verkar vilja göra något heller, ingen som kommer göra något(!?) Hur kan man välja att bara dissa/bojkotta nyår, jag förstår inte? Jag ville ju ha en rolig nyår, med fest och middag, med mina vänner.. Men nixens, det blir nog inte av.

Dagen har varit seg som fan också, och ajg har verkligen varit på pissigt humör. Blää, jag spyr på allt! Inte ens kvällspromenaden kunde muntra upp mig. Så nu ska jag inte sitta här och slänga dynga över allt och alla. Så jag lägger mig i soffan istället och kollar på gamla hederliga Fame.

Har ni några tips på hur jag kan bli på bättre humör?
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback