Why do I even try?

Det blev i alla fall några få skratt när jag tittade på den gamla kultfilmen Fame, men inte tillräckligt många. Och nu sitter jag och försöker komma på något till morgondagen. Äta hemma eller bara dra iväg? Hm, äter nog hemma och sedan far jag vidare kanske, får se om jag kunde komma förbi hos Emelie. Skulle ju kunna träffa Matilda och de en snabbis också, om jag inte ser till att träffa de i hamnen sedan. Aja, får se hur jag gör helt enkelt. Ska snacka med Carro också hur hon ska göra.

Jag känner i alla fall att jag inte kan stanna hemma och dega, det är ju för fan nyårsafton! Har dock ingen att pussa på imorgon, för han är inte här.. men det löser sig väl alltid I guess.

Hm, samtidigt känns allt ganska meningslöst, why do I even try?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback