Wanna buy my tee?

Sitter i skolan och ska snart vandra ned mot bussen. Den går om ca 30 minuter. I över tre timmr har jag suttit och pillat med min tee och äntligen är jag klar. Jag är jääävligt nöjd med resultatet och Panic fick bli mitt "märke" Har även gjort tvättlappen med tvättsymboler, men inget som syns här. Vad tycker ni om resultatet?

Blev dessutom vinnare i min grupp för julkortet, som kommer vara tryckt till imorgon. Skitglad är jag! Och så vann jag ett USB-minne på 2GB. Vilket jag behöver och har tänkt köpa ett tag. Och här är även mitt julkort igen.



vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer
Postat av: Helena

Riktigt snygga bilder :)

2008-12-16 @ 19:26:10
URL: http://heea.blogg.se/
Postat av: Ellen [Alatariiel]

Svar: Tack så mycket, jo jag började i oktober ungefär så det var inte länge sedan jag börja heller ;D

2008-12-16 @ 22:02:23
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback